Friday 14 March 2014

Majlis Pertunangan Cucu Cucu Pak Deris !

Assalamualaikum 

hye uollsss. kemain uollss , iolsss kate nyaaa. hihihi
haa dah lama tak banyak mulut dekat dalam blog aku nie
sebok katenyaaaa kome niee haaa..

maklum lah sejak dua menjak nie aku macam jadi attention seeker sikit
semua manjlis aku yang jadi orang kuat , tulang belakang. ewah .
gini lah , aku cuma nak share beberapa cerita sikit , di sebabkan kebelakangan nie
aku dah semakin jarang datang singgah ke page blog aku sendiri. kengkadang
sampai aku lupa nak taip entry baru. kesian diaaa yer kena tinggal lelamaaa. 
ginilahhh, cuma sejak dua menjak nie aku tak tahu kenapa semuaa 
cousin-2 aku berderet deret nak tunggu giliran bertunang.
perghh mana boleh jadi macam niee, jeless nak mati dengarrr, 
tingggal aku cousin pompuan yang masih membujang.
mana boleh jadi . kehkehkeh ehh meh laaa tengok gambau.

Majlis Pertunangan Abe Iwan & Eza (COUSIN LELAKI)


the engagement yang paling fast n furious need for speed wakaka
gila lincah kadok , aku tah tahu dari mana , planet mana
mak teros ajak aku dok buat persiapan untuk pergi pinang orang
adventuros betol lah 
iwan iwan kau memang perangai hahhahaah btw dah selamat pun semua. 

tang nie paling aku tak puas hati 
apehal lahh si Mr.p aku nie kemain paling beria ikut tema warna biru
ehh turn awak lama lagi , jangan nak perasan ehhh.
ade makan selipo jepon aku nanti, haha
haaaa anak mak dan mak , dan ... 


debor omak , macam aku yang kena sarung cincin pulak ehh.
simple majlis that mereka punya e-day
nice and going smoothly 
okay lahhh , datang , buat perjanjian pasal wedding soon
then makan , balik . tak serabut. okay lah kan.


    
Majlis Pertunangan Anie ( COUSIN POMPUAN )

Biaselah kalau belah perempuan selalunya 
memang tak boleh nak ngalah
hihi lebih kurang je e-day dieorang
macam biasaa mstilah buat makan makan sikit
ade hantaran yang make more perfect and cantik sungguh.



Majlis Pertunangan Yati & Abg Man ( COUSIN POMPUAN LAGI)

Haaaa, majlis nie paling aku perform .
seriuss wehh , basah ketiak tahu nak make sure semua bejalan lanciak
and semua orang happy kenyang bila balik rumah' haiyaaa
hehehe
nasib ade Mr.p yang selalu tetiba jadi bidan terjun
dok tolong apa yang patut, cehhh
padahal ZzZzzzzz...
tadelah , soryy again cause ade yang tak selesa.
jom tengok gambo. 

 kak ngah memang pantang ade kemeler yang advance2 
mesti kak ngah nak pojing dedoluuu yer . 
im wearing red kaler uolsss :D

Beginilah kalau dah berkumpul reramai.
tak kira pakcik ke anak sedara ke
semuaaaa havoc.
semuaa gilaaaa kemeler. aku memang suka menyelit 
hahaha , dah penat penat dok dapo
yok amik udara segar bugar dekat luar ... 

dan dan mase nii ade pisang goreng cheese.
pergh memang aku sental makan sorang
gilaaa cheese sikit aku nie haaaaa
mak buyong tu dekat sebelah menyyyeeebokkk je....
entah pasaipaaa muka aku gitu
acahhh kendid ke kentot wehh, hahahaaahaah 


jeng jeng jeng
dari Pihak lelaki , acah jauh je rumah. padahal bertemu jodoh jiran sebelah rumah
jeee, that super sweet lahhhhh.. senang jeee kan, tak payah jejauhhh, save minyak dan tenaga.
nanti kawin boleh pasang balai sederet .
wahhh seronokk beronok lahhhh ..
mesti meriah.

  happyyy nya daku tengok yati dah tunangggg.
gilaaa rapat aku dengan si mak dara sorang niee.
dari aku kecik sampai dah macam mak orang
punyaaa aku rapat dgn dia nieee.
so aku jugak antara insan2 yang sangat teruja esaited lahhhh.
Alhamdulilah tinggal nak tunggu wedding. lagilah i tak sabar. :)


 Hantaran dari pihak Perempuan


Hantaran dari pihak Lelaki 

okay semuaaa nyaa dah selamat bertunang , tinggal tunggu majlis nya je
semoga mereka semua berbahagia dan terus bahagia
aku as a sebahagian dari keluarga dan angkatan cucu serta generasi cicit pak deris
doakan semua akan berjalan lancar seperti yang di rancang.
Amin ya Rabb.

No comments:

Post a Comment