Friday 14 March 2014

Diri Ini Begitu Lemah. teruskan dan teruskan.

payah pahit getir aku nak habiskan belaja nie, asyik mengadap paper repeat jeee , nak jadi ape ?
aku sendiri tak yakin nak cebur kan diri dalam course nie, half and half je semangat aku mula mula nak bertapak dalam course Civil nie, gigil hati gigil pemikiran aku , aku bukan dari golongan bijak pandai, baru je bermula aku dah rasa give up. every sem aku down down down , sampai sekarang aku aku masih tak percaya aku still go on for this course even pada mula perih jerih aku lalui, aku cuba dan terus cuba.

penat menangis , penat memang penat . tapi bila ada kawan kawan yang sering bagi aku semangat . aku tetap teruskan dan teruskan. ape nak jadi , semua dah di tentukan . mungkin ade hikmah. sebab tu aku still masih ade dekat sini , untuk make sure aku belajar sampai jayanyaaa. thanks semua . terima kasih atas sokongan padu, terima kasih mak abah atok mak andak yang selalu tolong angah kalau angah susah , doakan angah bila angah jauh. selalu bagi semangat yang tak putus2 suruh angah buktikan pada semua yang angah akan bejaya, doa tu angah harap tak kan putus. tak sabar rasanya nak balas semua jasa dieorang. nak dieorang merasa kesenangan even sikit pun.

haaa nak nangis, rindu even baru seminggu jauh.. rindu bila ingat kita banyak susahkan dieorang. masa kecik dulu angah tau angah degil gilaaaa. sekarang pun sama , hahaha tak matured langsung dari segala hal, sikit sikit nak mintak tolong orang bila ade masalah , tak reti selesaikan sendiri. apelah ! umur dah 21 kot. bila nak tabur jasaa nie ngahhh. tunggu angah yer mak abah semua. :'(

entahlah bila pikir balik apa aku nak buat bila habis belajar nanti,entah keje apelah aku nie nanti. dapat ke nak belikan itu ini dekat mak abah , atok ayah mak andak. scaryy meryyy jadinyaaaa. nangis lagi :( huwaaaa. mudah mudahan adelah jalan yang baik untuk aku nanti. yelah blajar dah payah . nak jugak rasa senang akan datang. insyaAllah..

hmmm selain keluarga,kawan2 .. alep pun selalu tolong aku , lagi lagi bila aku nak balik johor nak balik melaka semula, dia yang gigih hantar aku amik aku. tak menyempat punch card balik keje, sanggup ambik aku dulu. susahnyaa lah aku nie kan, semua orang aku nak mintak tolong. agaknyaaa kalau takde dieorang, aku nie tak boleh nak survive. menangis mintak bantuan orang lain kan. thanks abang sebab dari kita kenal sampai sekarang susah payah tolong orang. gigih benar layan orang sebaik nie. thank big lots.

moga Allah permudahkan semua urusan yang tersayang, Amin Amin ya Rabb.





No comments:

Post a Comment