Sunday 9 February 2014

Seronok Gahdooh .

( dengar lagu dengan earphone rosak sebelah ) ... yokk dengor ini ketidak puas hatian ! hihihi


bila dah jauh macam nie , makin setan tu sengayut sengayut pikir dok yang bukan bukan.
asyik ingat benda negatif je , ada je yang tak kena , ada je yang sakit hati. hissh nak nak yang pergi... 
malas nak cerita kang sampai suboh cerita aku tak habis . marah betul nie nampaknya . sabar pae sabar.


seminggu jugaklah perang teluk ni berlaku , bila message memang ciput je aku balas .bila call macam tak ikhlas langsung nak cakap , tau mr.p geram je tengok aku masetu , ehh dia pun buat tak tahu , protes sungguh, gila tak protes beriya nak datang tup tup tak jadi datang , ohhh pergi mandi mandi boleh , tak penat. gilaa tak geram , aku dok tunggu beria ria . last last krikk krikk je, cengkerik lah apalagi . hangin macam nak meletop gunung berapi . seminggu jugak dia tak pujok aku . makin geram . makin . hahahhaahah

kelako pon ade kalau ingat , entahlah sekarang nie bila dah jauhh rasa macam semua benda tak kena bila buat, sampai alep tegur, " syg nie memang tak boleh jauh dari abg lah " aku jawab "mana ada , boleh je"
cehhh padahal apa yang alep cakap tu ada betolnyaaa, nak tauu ?? alep meman bukan jenis yang pujuk bagai nak rak, merayu rayu , TIDAK ! dia memang rileks dan santai , tak sesantai aku . ya Allah ikutkan hati memang macam nak tonjjol tonjjol je perot abg . buat danggg jeeee. haih !

tapi tup tup .. " minggu nie abg datang melaka eh , bawak syg jalan jalan " , " tak payah lah dtg, melaka nie kan jauh , penat nanti drive sorang sorang .. bla bla blaa " abg tetap datang " , ewah kemain suka golek golek aku di buatnya . mulut tak kasi datang , yelah tunjuk protes sebab marah , tapi hati bersorak sorak , siap nyanyi lagi goyang bali wehhh . kemain ! gilaa tak suka abg boypreng datang ? kalau boleh aku nak dia practikal depan aku , hahahaa tadelah gurau gurau.

see . lahainyaaa rindu pulak. hihihihi


bila dah depan mata , hilang semua perasaan marah tu... sebenarnya kalau depan depan aku tak lah reti nak mara mara , sebab dah jadi ais kena simbah air panas ... wiwiwiwi
*kredit klebang coconut shake original , memang fevrett dari arja leee , eh azali ! wkwkw



nak jadi pasangan drifter lepasni , dating atas track . perghhh gilaaa, hahaha padahal main Daytona , giloo mu ni ajak kome main itu kete haaaa .pantang dah baik sikit , perangai aku memang tak senonoh ..
mula mula malu , dah sejam dua berkepit, dah tak nak jauh, nasib tau belum kawin hahaahah, nonsense jeee, gurau gurau hahaha cehhhh :P

*kredit dari pizza Vivo Jusco Aeon Melaka , plus pelayan yang asyik tersenggih senggih macam kerang busuk tengok alepp , sedap jee kau dok seyum seyum depan pkwe gua .

spoil mood kejap tadi . hihiih
Aliff Hakim 
sungguh terlalu tulus telus rasa bahagia , 
kenapalah sekarang makin kuat cemburu , kenapa rasa mudah sakit hati tu , kenapa ha?
kenapa lahh suka memberontak dalam diam
aliff sorry sayang , orang memang tak tahu kenapa. sikit punya hal pun suka sangat 
take it serius macam dah parah benoo . tak boleh nak ubah lah.
sory once again abang . i love you 

kalaulah sebab bergaduh , alep terus datang jumpa aku dekat melaka, rasa macam nak tiap tiap minggu gaduh , nanti mr.p datang bawak kite jalan jalan , sukanyaa lahai hati , yelah dulu masa sama sama belajar, maksud aku bila alep masih dekat melaka , khamis malam jumaat je mesti kiteorang dating dekat kedai depan , tak mu corner , anisya , nak jauh sikit pergilah dekat kerusi kuning tu haa, tau ke dekat mana ? carilah sendiri area merlimau tu haa, merlimau tak besar mana pun, jangan risau . Peace :)

and this february mean this month its very special to me and for us . hope our relationship akan jadi seperti yang kita rancangkan , penat gaduh tapi baik jugak , memang marah tapi rindu jugak , memang protes gitu gini dalam hati sayang ya Allah hai , nampak beria tapi ia nyata . ' Dua tahun Dua bulan syg dengan abg , kalau dengkur abang pun sayang dah kenal , kentot abg masih belum dengar , wakaka .apelagi nak kabo , cukuplah aliff bukan yang pertama insyaAllah aliff yang terakhir :)

soryy entry kali nie gedik gedik sikit , tak suka , bialah .. alep suka je ... hihi
bye Assalamualaikum


No comments:

Post a Comment