Saturday 8 February 2014

Research Invention Innovation Design

hi assalamualaikum semuaa..

harini baru kepingin nok nak update entry baru, sekarang almaklumlah semakin malas malas tahap cipan nak update . kenapa? entahlah mungkin  busy dengan dunia lain . masuk planet pluto agaknya .
biasalah banyak gamba gamba dengan moment yang jadi tapi pae drop kan dan simpan dulu sebelum publish. nak cerita apa sebenarnya kali nie ?

mungkin dah berhabuk , api nak update jugak, sebab sebab sebab this is pengalaman yang seronok sekali iaitu pae dah budak group project involve bertanding dalam pertandingan Research Invention Innovation and Desig dekat UITM , LENDU MELAKA . tak menang pun yang gempak gempak , just dapat Award iaitu Silver Medal , hoi tu pun dah syukur gilaa, first time kiteorang masuk bertanding dengan bawak project sendiri, giler tak impress dengan diri sendiri. susah payah selama nie tau . ewah.

yok tengok gambar dulu.

hari pertama



Open table terus bila sampai
setup itu ini , mana ade je kiteorang bedal decoration
meja dieorang bagi kecik sangat lahh so project kiteorg terpaksa cari inisiatif
lain untuk letakk dan akhirnyaaa kiteorang pinjam kotak group lagi satu
dan letak dekat bawah je, senang kan! nasib ade kotak sebagai penyelamat, 
pastu nasib ade kain lebih kiteorang balut je kotak tu asal boleh,
asal nampak tak sakit mata. heheehe
macam nie ha..


okay lah tu kan asal juri nampak project kiteorang
maklum tak de pengalaman bawak project ke luar, so lepasni kalau ade rezeki bawak keluar
tak lah nampak macam stranger ke. kemain . rasanya dah tak kot.
pulak gitu ehhh, haha


nilah masa present dengan judges, mana aku?
aku tak lah hebat nak present depan juri, aku involve bila dieorang perlu aku je hahaah
tapi kalau bab bab buat video ke , aku lah retis
nampak tak muka aku dalam lappy tu . hihhiih
and aku lah yang dok ambik gamba niee
lagi sorang , hafiz .. dia dua kali lima je dengan aku haahahaha


aku kalau present depan bebudak nie okay lahh
bukan dieorang tau sangat pun bab bab civil nie
major yang datang , semuaa iyakan je ,, padahal aku banyak menipu jee
kahkahkah eh tak lahhh saje je.
nampak kan muka dieorang macam interesting jee,, bersungguh aku cerita
sampai naik tangan kaki , gitu katekoo.


lepas present apelagi..
kecak kecik kecak kecik
apetu ? bunyi kemera lah haahahahahha
memang pantang ada masa free, terossssss,
ramai orang keliling yang menyirap, ade aku kesah ?

hari kedua 


farah amal pae tasha
hari kedua lebih kepada nak berfoya foya je
tinggal tunggu peyampaian hadiah dan majlis penutupan
then balik, penat tau even dua hari tak masuk kelas,
joint event nie, mulut tu tak berhenti bercakap bila ade orang datang ke booth
nak tau lebih lanjut mengenai produk kita.
seronok lah sebab lepas habis belajar dah tak merasa pengalaman macam nie
and tak semua orang dapat rasa apa yang pae rasa .
contohnya joint event macam nie, menang kalah adat lah kan
pengalaman tu yang dapat di beli. manis sangat :)


lebih manis bila yang pergi tu majoriti budak kelas sendiri
nilah yang akan rindu bila dah tak jumpa , huwwaaaaa
masa nie nak tunggu penyampaian hadiah kiteorang pun 
seronok tunggu, tak tau dah bosan tunggu turn ambik hadiah
heheheeheh

apis toot chaa pae amal sapuan abe fara acid


bersama supervisor kami
Puan Juliyana bte Hussin
tonggak dan tulang belakang kiteorang
yang banyak bagai sokongan , tunjuk ajar , markah yang tinggi untuk kiteorang
sayang puan :*
masa nie dah dapat award tu , Silver Medal Alhamdulilah


sebahagian lecturer lelaki Politeknik Merlimau
ehh nak jugak ehh hihihi
ayoyyooyyoyooo


okayy tu jelah moment moment dari pae
sepanjang dua hari menyertai pertandingan tersebut
semoga berbahagia membacanyaaa .
byeeee :*

No comments:

Post a Comment