Sunday 13 October 2013

October !


Assalamualaikum 

rasanya dah lama pae tak update entry pasal mr.p 
ehh dah lama tak guna nama tu.
sekarang dah lebih kepada si Abang. yerr Si Abang. 
kalau tidak memang scroll asyik cerita pasal mr.p je. bukan bergaduh .
cuma lately lebih kepada post gamba je. nak update cerita macam hold dulu.

pejam celik pejam celik
dah nak dekat dua tahun pae berkawan dengan mr.p
rasanyaaa baru semalam kenal dia, baru in progress nak kenal hati budi masing masing
masa yang berlalu memang terasa pantas.
dan sekarang hampir setahun sembilan bulan pae dengan mr.p
sayang tu jangan lah cakap..
rinduu tu usah di tanyaaa
depan mata pun masih rindu . ehh ? 
mengadaa.

entry kali nie lebih kepada ferferfeeeling kot.
i cant imagine bila mr.p dah habis belajar nanti 
bayangkan laaaa kes kenal ,kes mr.p ngorat i dekat mana ?
semuaaa berlaku masa kiteorang sama sama belajar.
dating , makan makan , study , copy assgnment , 
semua berlaku dekat melaka.
then bila mr.p dah habis nanti 
macam mana pae nak hadap sorang-sorang.
sedihnyyaaaaa tidak terhingga tau !


see gamba atas nie masa sem lepas means
masa pae sem 4 n mr.p sem 5
tak silap subject statistics
oh M jieee, kenangan tahu!

nak nak time pergi balik dari melaka ke jb!
haaa selalu memang dengan mr.p dengan kawan kawan
kali ni no more mr.p dahh kau pae
kau balik laaa sendiri haaaa
 how so sad me huh !
sedihhnnyaaaa bila teringat dating dalam bas. 
bergurau bermanjaaaa berngengadaaa
rindu nak kena usik .
haaa kan nak nanesssss macam nie. benci lah.


haaa gamba atas nie pulak. masa besday pae . dalam bas
moment yang tak boleh lupa, bila mr.p bagi besday present
malu gittuw. aaaah sedih lagi bila ingat -__-

dari pae kenal alep .
mula memang sbesar jari kelingking je
nahhh sekarang bila dah jaga makan pakai
besooo ibu jari dah mr.p i tau. nampak tak dia begitu bahagia dengan pae?
herherherherher


seee da demokkk bam bam dahhhh mr.p sekarang
haish geram! hahaahahaaaa
tadelaaaa. tak tahu laa nak cakap apaaa lagi sebenarnya
mybe nak tunggu rombongan masuk meminang jela nanti
hahaha tak tahu kepala dah pening duit terbang melayang belikan si meon kasut baru tu haaa, untung kau meon ! aku nie yang dah kenal bertahon pon tak de dapat kasot semahal tuuu, jealous aku dengan kau. 
nasib badan !!!hahaahah tadelaaa.


nak tahu siapa meon tu pulak???
gamba atas nie sebenarnyaaa da bagi hint dekat korang
mr.p dah MenDUAkan paeeeeeeeeeeeeeeeee.
tapa. pae nak dapat payung emas. so pae redha dan terima seadayaaaaa.
heheeheheheh
tapi kan meon nie tak secantik pae pon.
nak kenal ? kejap tengok gamba berikutnyaa.


haaa tang belakang tuuu si Meon...
i tak jealous sebab meon tu jugak yang akan bawak i jengjalan
holiday vacation ! i lebiuuu meon :* :*
herherhehherrrrr


pastu ade satu hari. 
ade benda yang berlakuuu.
see tengok tangan mr.p !
i cubit sampai jadi macam tu. semuaaa orang cakap
 " tak baik kau pae "
" kesian doo alep "
" kau cubit ke kau gigit "
bila mak pae tau, mak memang bebel. anak orang pae buat mcm tuuu,
ehhh peduli apa pae !
tu tandanyaaaa pae sayang lebih dekat mr.p pae.
korang apa tauu ! kan abang ???? harharhar... 
padahal dalam hati memang rasa serba salah gilaaa. gurau mcam tak kena tempat. kesian memang lah ada.
memang kenangan gilaaaaaaaa kan .


kalau dah tak de keje , dah tak de mendaa nak buat. haaa tu yang jadi mcm nie haaaaa
memang kaki kaki kaki pun jadi di buat keje .asal ada benda nak di buat. 
ni d eye on, santai tepi pantai, dating dah tengah malam buta.
kalau mak tau confirm kena bantai . 
tadelaaaa. of course mak tahu .


gamba atas nie pulak, bila si mr.p bawak jalan jalan sampai ke Port Dickson
cantik laaaaaa pantai pantai dekat sana.
macam mana tak makin sayang , semua kerenah i dia ikut.
nak ikutkan takde gamba dekat atas tu
di sebabkan pae dah merajok sebab pergi berjalan tapi sekeping gamba pon tkde.
benci tau tak, kenangan tu mcm tkde nanti.
mr.p pusing balik ... cari resort yang pae nak pergi tuu. haaa perasan tak resort dekat belakang tu haa?
kalau korang ade tengok cerita AKU TERIMA NIKAHNYA 
mesti korang kenal bangunan dekat belakang tu haaaa.
mr,p memang pandai jaga hati pae. heheheeheh
harap sampai laaaa bebilaaa mr.p macam tuu. tahan layan pae macam tengah bercinta niee ha.

okay sayang . 
harap awak practical nanti jaga diri k
kerja baik baik. jaga diri jugak.
cari duit untuk kita nanti. 
saya always doa yang baik baik untuk awak
terima kasih jugak sebab selalu ingatkan saya benda benda yang baik atas diri saya.
jaga saya bila keluarga saya jauh.
hantarkan saya ke klinik bila saya sakit.
bawak saya pergi makan bila saya demam semput mcm mcm laaa.
temankan saya bila saya perlukan seorang kawan untuk share apa yang saya rasa.
tak berkira dengan saya , selalu nasihatkan saya.
selalu tegur saya kalau saya lupa. 
ambik berat saya , ambik berat pasal keluarga saya.
saya terasa di hargai sangat.
TERIMA KASIH 
atas perkenalan yang selama nie tak pernah saya jangka , saya duga.
dari seorang kawan. dari seorang teman
dah selanjutnyaaaaaaaaaaaaaa. 


bye :) 


No comments:

Post a Comment