Thursday 28 November 2013

Perfect !

tepat masanya 

kesian , aku kesian terhadap diri kau yang tak pernah kenal erti rasa 'syukur'
tapi di sebabkan diri kau yang begitu , aku harus ucapkan terima kasih
terima kasih sebab bagi aku kegembiraan yang aku alami sekarang.
entah . untuk ke beribu kali aku nak cakap yang aku rasa aku beruntung kenal dia.
dia yang selalu treat aku dengan macam macam buat diri aku rasa terlalu di sayangi.
hmm muak dengan cerita aku nie 
tapi aku senang sekali nak tulis entry mengenai kasih aku dekat sini.

apa lagi yang aku nak cakap melainkan rasa terharu 
terharu dengan sikap dia yang sering mengambil berat tentang aku.
kadang kadang bertikam lidah , kadang kadang masam mencuka
yang kadang kadang itulah yang buat aku takut hilang dia.
aku tak pernah rasa stress bila dengan dia, malah aku lebih suka membebel bebel
yang aku rasa dia sudah lali dengan sikap aku yang begini.
bebelan yang aku rasa, aku terasa senang bercerita dengan dia yang sering 
mendengar apa yang aku bebelkan.. kelakar ! 

mungkin aku tak sehebat yang lain, aku sedar diri aku tak sempurna.
aku mungkin tak kaya , tak mampu nak miliki itu ini
sekadar cukup makan pakai dan wang belanja yang ayah dan mak aku beri.
rasanya aku jugak layak merasa apa itu erti gembira ??
i deserve it. Yeah. now i'm really happy . i have you M.A.H

sayang kau lepaskan dia begitu , tak wajar sikap kau. sayang kan ?
tahu tak aku rasa , wajar kau buat begitu ! sebab ?
sebab dengan sikap kau yang begitu, akhirnya aku yang rasa bahagia sekarang.
Sayang sekali .
Terima Kasih.

Awak. Terima Kasih untuk semua nie. 

No comments:

Post a Comment